2015年4月1日 星期三

白玉蘭

我男朋友黎左香港探我,佢好鐘意食北京片皮鴨,朋友就帶咗我去食一間係中環交易廣場既白玉蘭。地方唔太難搵,去到交易廣場搭果個扶手電梯上面,再上多一層就到。但係唔好行錯喎因為另外一邊都有另一間中餐廳。環境比較陰暗,好有情調既中餐廳。裝修得好好,佢用既碗碗碟碟都好得意。有個女仔係到SHOPPING,同我一樣咁鐘意SHOPPING。

白玉蘭有好多花茶,心心相印,茉莉花茶,花好靚,水中開,但我地見到隔壁台同既茶壺一SET既玻璃杯,問佢地,佢話3人以下先有, 我地有5個人,但我地有2個飲啤酒,所以係3個人飲茶。其實比多2隻玻璃杯,好困難嗎?不過最後俾左。

叫餸嘅時候呢睇緊MENU。佢就走埋黎問食咩呀,我地話俾多幾分鐘先因為未睇完MENU,跟住真係幾分鐘,未睇完個MENU,又走埋黎問…. 想點啫…
講講呢晚食左咩,緊係叫返個北京填鴨先。除左隻鴨我地仲叫左,蔥油餅,醉雞,炒鍋荀,梅菜扣肉配金華火腿卷,上海湯仲燉得鮮,仲有小籠包。
先講醉雞醃到好入味,唔會太強酒味,花雕酒只係淡淡的清香,係好清既前菜,雞


肉嫩滑,完全去骨,個皮好爽脆,一流。



蔥油餅一開四件,入面蔥粒好香好綠,皮脆,蔥軟,但比較油膩。

梅菜扣肉,呢個真係重點重點重點,三個重點推介。真係好好食。個五花腩,好淋,每一塊切得好薄。入味,汁較甜,色較濃,汁較杰,配埋金華火腿卷,超好食。(我下次會order一個白飯配)

小籠包就皮薄多肉汁。
紅油抄手,辣度適中,冇咩太特別,但都唔錯
炒鍋荀,普通,係切條唔係平時既一粒粒,方便食D。
燉得鮮,係一個乜都有既湯,但粒魚蛋完全唔彈牙,仲要淋BAT BAT,因為侍應係出面幫我地分,所以冇影相。


重頭菜,北京填鴨,我地選擇咗二食。
北京填鴨片出黎擺得好靚,有兩碟,連皮帶肉,不肥不油膩,我就鐘意連皮帶肉而唔係皮肉分開,但係肉有少少鞋。
包著鴨吃的皮有點厚薄適中但係是用碟上唔係蒸龍,所以皮很快會好快凍咗。
另一食就係炒鴨鬆,包生菜包,有馬蹄,但有D鴨SO味,但一讚就係D菜真係好新鮮,剪左成個碗,方便D女士食。
我本身完全唔識呢間野,但我覺得好有驚喜,一定會再去食。




沒有留言:

張貼留言