2015年4月5日 星期日

A Lorcha 船屋葡國餐廳

澳門=葡國餐
去澳門唔食葡餐你唔會周身唔自在咩。德國男友一年前去過澳門,之後念念不忘,所以今次佢黎到我亦安排咗澳門一日遊。1:30pm落船立刻飛的去A Lorcha船屋葡國餐廳醫一醫我地2個就嚟反消化嘅胃。

船屋葡國餐廳係冇水比嘅,冇錯,水都要收錢。我地叫咗檸檬茶,不過都幾細杯,下次都係叫返水算。之後侍應好快,送上麵包,熱辣辣,外面脆卜卜,裡面軟淋淋,超正!


叫咗2個頭盤,八爪魚沙律同燒chorizo配黑橄欖。 八爪魚沙律裡面有大量洋蔥,芫荽,mix咗橄欖油,檸檬汁,辣椒粉。八爪魚有啲un,汁唔夠,只係不過不失。 chorizo配黑橄欖也係不過不失,唔太推介。

船屋其中一個推介既係葡式燴海鮮飯,裡面有超多海鮮:青口、蟹、蝦仔。你睇到個飯好似好淋patpat咁但係其實係柔硬適中,成煲飯比個汁包住,超級好味道,海鮮嘅鮮味參灑入飯!!依煲飯的份量好大,配對適量嘅海鮮,唔知點解食極都食唔完!個飯雖然食極都食唔完但係你唔會覺得滯,我而家見到相都流口水!

蒜容炒蜆,依一味係澳門成日都會見到嘅,船屋用一個大窩上(又嚟咁大煲?)個=蜆超級鮮甜,窩裡面我搵唔到一粒係冇開嘅,雖然用咗唔小橄欖油,但係一啲都唔油腻,我地用麵包喪吸啲湯汁,到最後索性用匙將啲湯飲埋。依一味又係食極都食唔完,我地要check check個煲係唔係有煲底。比起其他澳門嘅葡國餐,份量差好多。留意我地之後嘅post就會知道!(叫額外麵包冇加錢)


我嘅男朋係唔係太好海鮮,喺我同朋友狂拆海鮮嘅時候,當然要照顧他嘅感受啦,佢自己order咗蘑菇忌廉汁牛扒配炸薯條,侍應問咗牛扒要幾成熟,佢要咗7成熟,但係變咗4﹣5成,成隻碟變咗個血案。其實碟扒係幾好味!蘑菇忌廉汁係好濃!牛扒係好淋又有肉味!薯條炸得好香脆!!如果唔係廚房趕收工,應該會煮得再好啲!

船屋嘅份量係好大,食極都食唔完!!最後打包,比我地朋友食。總體嚟講,船屋係好食之餘,又平嘅選擇,服務又唔錯。會係反轉頭嘅選擇。

沒有留言:

張貼留言