2015年4月27日 星期一

Little Burro

今日放工就去咗上環嘅little burro食晚飯,我叫咗個Rice Bowl,大大碗!裏面我揀咗lime cilantro rice同chicken.。首先講吓其實係墨西哥,係完全係會搵唔到依一樣嘢食架啵。我本身期望好大架!因為我係喺美國佛羅里達州返嚟,嗰邊有好多美國x墨西哥嘅嘢食好好食,所以我真係想食返果時好好食既味道!



講返個碗飯,飯係比較淋一身,好細粒既飯,好濕,一啲口感都無,完全冇cilantro同埋lime 既味道!係美國食嘅嘅時候,通常d雞係一粒粒,但係呢度係手絲雞嚟架,應該係好嫩滑先岩架麻,但係佢鞋冇朋友囉。

另一樣食既就係牛油果醬同埋粟米片
牛油果醬完全冇牛油果嘅香味,係可以話無味!!粟米片又唔係粟米片味。唔知食緊咩 -__-

完全中伏。唔會再幫襯喇

Little Burro
上環差館上街1號

沒有留言:

張貼留言