2015年4月1日 星期三

Mangiare

機緣巧合下我跟咗個朋友去咗間堅尼地城嘅意大利小餐廳,叫做MANGIARE,堅尼地城地鐵站一出行5分鐘。好容易,門面唔算大,係門到已經有張枱。入到去d枱已經坐滿哂,因為我朋友識個chef就留咗張枱先唔洗等,大家去之前記得打電話留位。



間餐廳嘅concept係做意大利嘅Street Food,唔好聽到Street Food 以為好求其,但每一道菜都係五星級大廚用心煮出黎。

先講講個大廚,佢叫LUCA PIAZZA,係之前澳門威尼斯人間Portofino主廚。佢離開咗威尼斯人後就開咗呢間餐廳。佢係南意大利搜羅咗好多特式嘅recipe,將入面嘅元素加上Luca 嘅煮法,就係呢間餐廳主要賣嘅野喇。


Chef Luca Suppliers 關係好好,所以Suppliers每日都會提供新鮮嘅食材比Luca,所以佢都唔知聽日會煮咩架,牆上嘅MENU每日都會更新,所以我下面講嘅dish到你去嘅時候未必有機會食得返架。 間餐廳一日唔會接太多客,基本上賣哂d食材就會關門。因為暫時未有酒牌,所以未有得賣酒住。



 
到咗之後,見到Chef Luca同侍應都好熱情招呼。一入去已經聞到食物嘅香味,見到counter上嘅新鮮食材,真係食指大動呀。平時嘅客人就可以望牆上揀想食咩,牆上係意大利文,廚房裡面牆就係英文。但因為我地識Chef Luca,就決定比佢拍板,佢煮咩我地食咩,超級緊張同興奮唔知佢會煮咩我地食呢。



坐定咗冇幾耐侍應就serve 咗意大利辣肉腸帶子意大利粉。Chef Luca個話意大利辣肉腸同chorizod似但係辣味同鹽分比較重,佢特別係意大利帶反嚟,帶子大大粒好爽口Chef煮到剛剛熟,意粉就比較硬,因為係意大利人口味,非常正宗。


紅酒繪八爪魚:中間放咗麵包,麵包作用係吸收哂汁嘅精華。汁有紅酒之餘有其他蔬菜嘅味道,有紅蘿蔔,薯仔,香草。煮八爪魚其實好難煮得好,但佢煮得煙煙unun,唔會太硬,八爪魚入哂味,正。不可不提係麵包,麵包由意大利直接入口嘅麵包,每星期入貨兩次。因為香港搵唔到佢想要quality,而整靚麵包又要用外國入口嘅材料同一個超大嘅爐,但地方細細,所以決定由意大利直接空運過黎。


到另一個pasta喇,意大利腸雜菌長通粉。呢個意大利腸唔同之前個辣肉腸你亦都唔會見到一條條嘅腸Chef Luca 會將佢整到肉碎咁。而且今次呢個pasta侍應會即時刨芝士落去,隻芝士係hard ricotta cheese,呢個意粉比頭先果個清新,磨姑索哂佢嘅秘制醬汁,超有味。


下一道係煎Hammer Jack fish,加咗好多蔬菜,香料,同秘製醬汁,入面有parsleythyme,呢隻魚係比較硬身嘅魚,我本人鐘意食油性多d淋身啲嘅魚,所以我唔係太鐘意個魚,但個味道真係好好,蔬菜帶出咗魚嘅新甜味。


最後一味係龍蝦燴,類似湯咁嘅野。果日個Supplier 送咗好多龍蝦比佢,佢就即刻做咗呢個菜,入面主要係龍蝦,同比較細嘅魷魚仔,入面都有一塊包,索哂d湯,好鮮甜,飽到想嘔都要食,太好食。估唔到個湯可以咁清新但又好有鮮味。



順便一提,基本上所有菜都有辣味,佢用咗好多唔同香料 ,提升食物嘅鮮味,少少辣得味吊到個原食材嘅味出黎,岩岩好。


廚師係以好優惠嘅價錢但做出五星級酒店嘅質素,性價比絕對係超高!佢亦都一步步改變緊香港人對意大利菜嘅觀念,大家記住意大利菜唔只得意粉pizza,仲有好多其他唔同種類嘅。想試多d可以黎呢到:


Mangiare 堅尼地城,加多近街45-55號,4號鋪
tel: 2388 3861



https://www.facebook.com/mangiarehk?fref=ts&ref=br_tf

沒有留言:

張貼留言