2015年4月7日 星期二

Korean BBQ Restaurant SSam

Korean BBQ Restaurant SSam

話說80後我依一個吃貨係好愛芝士,韓風吹起左芝士豬排骨風,一直都好想食,今天朋友話佢搵到間想食,所以就一起3人去試下,咁就中伏了。。。。。。。

8pm打電話去嗰餐廳睇下幾點有位,因為依家啲韓國餐廳都是好full下。打到去,話有位.......心有一秒不安,(復活節前夕),不過都照去咗。8:30pm餐廳有幾檯淨,半滿,心諗應該都ok,先叫咗個芝士骨,再慢慢睇menu。好快侍應送左上黎,5碟前菜,食完佢地就唔會refill架喇,d Kimchi係幾好食既。

最後叫咗海鮮石頭飯,韓式芝士豬排骨配年糕,泡菜煎餅,韓國炆牛肋骨煲。



海鮮石頭飯,海鮮係雪藏嘅,八爪魚同蔬菜好un。飯質ok,韓式辣醬正中。

泡菜煎餅,好油好軟,粉味好重,一啲都唔脆,無咩泡菜味。每人食咗一塊,之後無掂過。

韓國炆牛肋骨煲,牛肋骨好un,味道係唔錯但係好油,栗子唔淋。做乜啫…




韓式芝士豬排骨配年糕,3 個人叫咗small size,大約有7件排骨,排骨有少少辣,幾嘢味,侍應幫我地捲啲排骨,首先每人分一件,之後將芝士捲哂落啲排骨到,侍應捲完個爐就會熄左佢咗,啲芝士好快硬返,所以我地自己開返個爐,整返熱佢先食。

我唔知係唔係因為就快收工,冷氣好似熄咗,變得勁熱同啲嘢食hea住煮,所以我地都拿拿冧,比錢走人。


如果你係只諗食芝士豬排骨,你可以想下依一間。又或者叫個啲我地無叫嘅,安全啲。

沒有留言:

張貼留言