2015年4月3日 星期五

S2 Waterfront

今日入咗西貢,同男朋友去郊遊一下。我地先去左橋咀島曬太陽睇下玩遊山玩水,之後出返嚟係西貢市中心落船,諗住去周圍行下,食個下午茶,入咗間餐廳,間餐廳我估係新嘅。裝修以白色為主,好乾淨好配合夏天既同埋海邊嘅感覺。


去到同一個男士講我哋兩位,之後佢YARPYARP手扔我去埋一邊,我地先自己坐低喇。佢返轉頭比餐牌我地,我地睇左陣就再叫另一個人的落單。我哋叫左炸薯條,炸雞翼, 同埋Italian tomato bruschetta 侍應聽到個個餸名之後(因為男朋友講英文)佢表現得超級不耐煩就搶咗佢個Menu,隊比仲我叫我重複一次。 之後一句唔該或者多謝都冇講就拎個餐牌走,極度超級反感。


雞翼配薯條,薯條表面上的炸好左但係入邊其實未熟透,雞翼係炸到肉質好嫩滑好多汁嘅,同埋雞翼皮炸到好香脆


Italian tomato bruschetta,個麵包係急凍貨,唔係新鮮整出嚟, 但係呢佢地將個麵包toast 過所以都唔係難食番茄切成一粒粒,同洋蔥撈埋橄欖油,醋同乾香草,好清新,好適合我地郊遊完一日食。環境好舒服,好新淨,但係如果服務員可以開心啲,有啲笑容,會令客人開心啲,就更好啦。

沒有留言:

張貼留言