2015年4月23日 星期四

Flint Grill & Bar @ JW Marriott

今日去咗金鐘JW Marriott 慶祝朋友仔生日,去試試佢地扒房嘅扒!雖然遲咗幾日但都要補祝下既。

本身book咗枱,上到去5/F,環境唔錯,不過睇到出面小小view咋淨係,因為夜晚係睇唔到啲咩

佢地有daily special! 當晚有Chilean seabass, steak tartar 同Dover sole 係八十後嘅最愛。(覺唔覺我好似最愛左好多野:P) 但當然係要睇下壽星女想食咩啦! 最後我地三個人(我,壽星女,壽星女男朋友)叫咗2個前菜,龍蝦湯(lobster bisque) 同廚師沙律(chef's salad) 。主菜 叫咗36oz T Bone steak! 個扒係跟2份配菜, 有沙律同fat chips 我地再叫多2份配菜,有asparagus 同 時菜

我地同我地嘅server 講我地係share嚟食,佢好細心地為我地安排左3個碗去分湯,成晚我地嘅server 都好細心,雖然有啲唔太清楚menu ,但其他我都比足100分架!

暖暖嘅餐前包,外面脆脆地,配灑咗海鹽的牛油,好好味,但係一定要暖暖地嗰時食,唔係就會好快變乾同有小小硬。



龍蝦湯(lobster bisque)
超級濃郁既龍蝦湯,雖然係有配上truffle ,但佢個龍蝦味好濃,完全蓋住左truffle 既香味,落唔落都無所謂啦。



廚師沙律(chef's salad)
𥚃面包括有Buffalo Mozzarella, Iberico Ham, Heirloom Tomatoes and Fresh Figs. 好清新嘅一嗰沙律,用左唔同顏色嘅番茄,超級清脆,沙律汁份量岩岩好。



當晚嘅重頭戲黎啦!John Stone organic Irish T-bone 36oz 完全唔知到咁大台戲! 有專人推架車仔,係我地面前切個扒, 呢個moment 我覺得成間餐廳既目光都聚焦哂落我地到哈哈



因為我地有人唔鐘意食咁生同血淋淋既扒,所以我他叫左七成熟。可惜......我諗呢個就係敗筆......雖然仲係好juicy, 但肉質唔係好嫩,但牛肉味仲係好濃既。下次試下生啲先。如果你諗住叫7成喺變咗5成出嚟嘅,咁你就你錯喇~廚師將你想要嘅熟度,係會煮到係好精確架,所以都係放心叫你想要嘅熟度啦!





當我email 佢地做reservation 嘅時候,我要求了一個有birthday message 的dessert plate, 佢地亦安排到,好高興,佢地仲寫得好靚Tim 。

我的廚師朋友Chef Sven Wunrum 仲送咗2個dessert比我地 ,所以我地總共有3個desserts


Apple Tart (餐廳經理 真心推介)
撻底好香脆,蘋果煮得剛剛好,唔會太淋,配對雪糕,唔太甜,我好鐘意!


Lemon Crepe Soufflés
食咗一口,冇咩感覺,酸酸甜甜,冇食落去
















profiteroles
profiteroles 係同平時嘅好唔一樣,侍應將係呢面前倒朱古力醬,一啲都唔甜,超級濃嘅朱古力味,好正呀!!!!!



其實Flint Grill & Bar係一間美國餐廳,但係個chef sven 就係德國人黎。四月尾既時候就係白色asparagus 既時節,到時chef會帶入黎flint! 到時我一定會再黎食!因為白色asparagus 真係好好食架!!


最後埋單....






沒有留言:

張貼留言