2015年4月28日 星期二

三田製麵所

黎到排長龍既 三田製麵所 食沾麵

仲係銅鑼灣既90後冇左80後bb就要自己搵食喇! 呢間三田新開後就一直要排長龍,咁我都唔執輸,緊係要去食!不過lunch time一定排唔切,所以就叫好得閒既fd排定先。去到已經入得。

張相係放工時補影

坐低叫左個中既麵,原味湯。佢大中細麵都一樣價錢,但係我諗大會太飽,所以叫個中,點知食完個中都係超級飽。




麵質厚身,個汁幾杰,令到個麵好上汁。個汁亦有好濃既魚味,仲幾咸下添,我唔會話佢好食。我夾起一箸時係一半沾一半唔沾,我覺得沾哂太濃味。叉燒都幾鞋下。仲叫左個餃子,個餃子就好食喇!熱辣辣個皮又脆脆地咁! 總括黎講短期內都唔會再食,起碼唔值排咁耐先。

我上個禮拜去食真係要排好耐,起碼要打一個圈,但係今個禮拜已經得返7,8個人,熱潮退得比較快。



三田製麵所
銅鑼灣登龍街1號金朝陽中心2期 Midtown 地下D號舖                                            

沒有留言:

張貼留言