2015年4月5日 星期日

根記健康素食

根記健康素食

又到LUNCH TIME,係復活大假前的LUNCH就去咗鵝頸街市鵝頸熟食中心搵好食嘢,我突然好想食齋,所以我地去咗根記,依一次係我地第一次去根記,根記比較光萬同乾淨,唔會好嘈同逼。搵到隊,就排隊,用咗15分鐘啦,都ok。喺依到係先拎你想食嘅嘢,食完先比錢,選擇完餸有個叔叔比飯我地,佢好有禮貌同溫柔同我地講根記可以添飯咖。





午餐我地都點套餐(42元),包括3個餸,白飯同湯。嗰日係粟米湯,我成日以為齊湯係好無咩味,但係依一個極足料同夠火喉,好好味。






我叫咗素鴨,酸齊,炒蜜豆味道不錯,但係酸齊好酸,我地頂唔順呀~~~

沒有留言:

張貼留言