2015年4月12日 星期日

Fado花道葡萄牙餐廳

Fado花道葡萄牙餐廳

Fado花道葡萄牙餐廳裝修係依白色為主,簡單乾淨,令人好舒適~特別一讚係空間好闊咯,一啲都迫。如果你需要啲privacy,我睇到仲有唔少廂房。

侍應送上3-4款的麵包,溫溫的軟硬適中,好食!不何不提喺嗰個黑橄欖醬,依一個醬係佢哋自己做嘅,鹹味適當,帶橄欖小小酸味,真喺好開胃呀!3個人食完,要侍應追加!


當晚只有叫咗個starter,我叫咗個龍蝦湯,英文係Lobster Soup 唔係bisque,因為佢係無cream嘅。侍應送上,一碟湯嘅餸,見到有蝦,龍蝦,麵包丁....之後她就倒龍蝦湯。龍蝦湯一喝入,龍蝦嘅鮮味已經沖滿我嘅口!蝦同龍蝦份量比較小,但是好彈牙!!


炒馬介休雞蛋配馬鈴薯絲,依一個餸係葡國嘅家庭菜,但係係澳門唔係咁常見。我本身係無咩特別期望嘅但係試過之後,我好驚喜,超鐘意!雞蛋漿炒得好滑,每一口都食到馬介休,薯絲增加反啲質感!

最重要係有靚仔廚師表演睇~~心心眼


烤葡式乳豬比較平時嘅好唔一樣,依個比較乾身,無咩油但係皮都是好脆,但係我比較鍾意傳統個啲多啲。

鱸魚好嫩滑,一啲都是唔乾同唔腥!

鴨飯裡面有好淋好嫩嘅鴨肉,松子,煙燻咗嘅煙肉。飯粒係一粒粒,好煙un!所有材料好蛤!係一碟好惹味嘅餸!好飽胃tim!因為佢唔小咖!






沒有留言:

張貼留言