2015年3月30日 星期一

IN-N-OUT BURGER

WOW WOW WOW!!!! 粉紅色乳頭,可遇不可求。就係我地準備出去食LUNCH 之際,偉大既既FACEBOOK 突然FEED左條NEWS出黎,IN-N-OUT BURGER今日POP-UP!!! 仲要係正銅鑼灣,11點開賣,只賣250個,身處老銅,祟拜美國BURGERS既我地, 唔係唔去食呀麻!就係咁,望住個鐘,一到一點就衝左出去位於百樂中心一樓既BARG,食返個IN-N-OUT BURGER喇!






去到已經排緊隊,不過唔算好長,職員就比左條手帶我地,一條手帶只可以叫一份,唔可以幫FD叫埋架。

排緊隊既時候我地八卦就問下係咪係香港開呀,不過職員就話唔係呀今次做PROMOTION 咋,其實每隔一年都會做一次既。



我地叫左份DOUBLE-DOUBLE餐,一份CHEESE BURGER 餐,好可惜今次冇薯條,得CHIPS。 價錢超抵,同老麥差唔多,DOUBLE-DOUBLE 35蚊,CHEESE就30蚊有得食。嗌完可以拎左飲品先,仲有紀念品拎,係一個鎖匙扣黎,簡稱係又食又拎。






落完ORDER 職員就安排庭位比我地坐,生意太好,所以都有等一排先有得食。等既期間呀吃貨見到職員既T-SHIRT 幾靚,就問佢幾錢,原來20蚊就得,所以吃貨就即刻埋左件喇。我地等左半個鐘,終於都黎喇YEAH!!!!!!


DOUBLE DOUBLE

CHEESE BURGER




佢既最特別之處就係醬汁。佢既醬汁有煙薰既感覺,配上整片洋蔥,帶出到好重既洋蔥味,不過如果你唔鐘意食洋蔥,可以落單時叫佢走洋蔥。

牛肉唔係屬於JUICY果隻,但好挺身,超重牛肉味,但都好味既。蔬菜好新鮮,D菜同蓄茄充滿水份,咬落去SOKSOK聲。係肉感同FRESH感中間攞返個BALANCE。至於CHEESE BURGER 入面既芝士,味道唔算係好濃,但係我就覺得同D醬同牛配合得岩岩好。

個包有微微TOASTED,鬆軟,包皮光滑唔係有芝麻果隻,個包吸收哂D醬,所以包都好有味,而且醬汁份量唔會太多,唔會漏哂出黎。

包用淋膜紙包住,再加一層普通既紙,食既時候唔會痴到張紙同搞到成手都係,好方便。

至於個薯片,就係普通既薯片。係咁架啦,比3,40蚊有個正包食,唔通要求即炸薯片咩。

走既時候條龍已經排到樓下,好彩我地早到,唔係實食唔切。

食飽飽,超開心!咁都比我地遇到! 



沒有留言:

張貼留言