2015年4月21日 星期二

Harbor Grand Cafe

今日同幾位姊妹去在一間酒店食自助餐,間酒店就係喺炮台山既海逸君綽酒店,我去上左3樓食自助餐。之前我幾位姊妹都有去過呢間到食自助餐,佢哋推介蠔同埋龍蝦,話呢兩樣野好新鮮喎,咁呢樣野就係我呢個80後最鐘意食架喇,所以我就叫佢地帶埋我去食yeah!


我去到嘅時候我啲姊妹已經到咗大概半個鐘,佢地已經食咗好多喇!D: 我一去到,緊係嗱嗱臨去搵生蠔同埋龍蝦啦緊係!

首先食咗個龍蝦係波士頓龍蝦,係有鉗嗰 隻,肉質好un,冇咩鮮味。



生蠔係即開嘅,每人每次可以攞三隻,我攞左兩次,總共食咗六隻。我唔鐘意落太多其他調味料,我淨係落咗檸檬汁,唔錯都幾新鮮,生蠔味唔係好重嘅。


反而長腳蟹鮮味比較重,肉質都好嫩滑。

魚生方面我淨係食咗三文魚同埋帶子,依兩樣野都好鮮甜好味!


食熱盤都有唔錯嘅選擇。最吸引我嘅就係當然係燒牛肉啦,會有專人幫你切,嗰個人切嘅時候已經覺得有啲un,到食嘅時候就覺得其實肉質都OK,但係都乾左少少,要落多啲汁補救返。煎鵝肝都唔錯但係又係比較乾咁囉。 講一講天婦羅,個粉漿都幾厚下,講真可以唔洗試,留返個肚食其他野好過!。我有食左幾次嘅就係北京填鴨,燒得真係唔錯,個皮好薄好脆,唔會有太多油,好正,肉質仲係好嫩滑!



甜品當然唔可以少得就係雪糕,我全部朋友都瘋狂食咗大概有三球,但我本人對雪糕冇乜興趣所以我走左去食豆腐花,豆腐花超級滑,同埋有超濃郁嘅豆味,超級正,其他嘅甜品中規中矩,太飽既話都冇話一定要食。


Harbor Grand Cafe
北角油街23號港島海逸君綽酒店3樓

沒有留言:

張貼留言