2015年4月15日 星期三

Soi 18 Thai

LUNCH TIME!!!!! 咁好天... 搞到人好想去泰國陽光與海灘一下,點解!!點解放假就落雨,但係返工就咁好天!!!Tell Me WHY!!!!!!!!!!!!!! 咁就唯有去食泰國菜補返數啦!今日我地去左試下世貿中心13樓既SOI 18食泰國菜喇。





原來佢同另一間日本野係一齊,所以去到門口就問我地食泰國野定食日本野。等左幾分鐘佢就帶我地入去。不過晏晝兩點半有人包左PRIVATE PARTY 所以只可以食到兩點半。我地LUNCH TIME都係去到2點左右,所以冇所謂啦。




LUNCH SET 好似都係80-100蚊左右,但係包埋前菜,湯,野飲,甜品,咁多野食所以都唔算貴。我地揀左炭燒雞飯同黃咖哩牛腩飯。



個湯正正常常,前菜都幾好食,個粉絲酸酸地好開胃,仲有個炸魚餅。仲有野飲都黎左,我地都叫左龍眼冰,唔係好甜,不過勁多冰杯野好凍。




炭燒雞要等15分鐘,所以先食咖哩先。黃咖哩少少甜,有辣既回味,味道岩岩好,牛腩好林好入味,薯仔硬度適中,但我個人鐘意食林D既薯仔。個咖哩撈飯VERY GOOD,搞到食左好多飯。


之後個炭燒雞排VERY GOOD,個皮好脆,雞肉好嫩,仲要熱辣辣,好好食。推介推介。









食到接近兩點既時候,頭先講過佢地2點半有PARTY,所以佢地點9開始已經將D枱拉黎拉去,好嘈。跟住到兩點時候PARTY D 人已經到左好多,佢地企係中間SOCIAL,佢地就SOCIAL 得好開心,我地係隔離就覺得好騷擾。又話兩點半既....

所以我地拿拿聲叫佢上埋甜品,椰子大菜糕,呢個糕唔太好食。要負評個糕。





不過係我地唔好彩姐,如果冇呢個PARTY 呢餐絕對係GOOD EXPERIENCE。


沒有留言:

張貼留言