2015年8月2日 星期日

翠華西多士

放假先嚟落雨,連個天都唔鍾意我?
今日放假小女80後,去咗濕一濕平!行行下好肚餓,但是由未係食晚飯嘅時候,所以腦海浮現出西多士嘅影像!!!可惡既腦海!.\/. 上次吃西多士已係好多年前嘅事喇,不過我仲記得喺赤柱嘅大排檔,唔洗點糖漿,因為西多士已經包咗糖漿先去炸,超好味。但係赤柱咁遠,仲要落住雨,今日就無咁既閒情逸志去食喇,粗粗地食注翠華先啦。


西多士炸到金黃香脆,蛋味都好濃,唔錯!但是我覺得西多士已經好油膩喇,所以我就將牛油拎開,廢時咁濟啦。不過就算冇左牛油佢都仲係咁香,真係OK!
為咗令我個良心好過啲,所以叫咗杯檸檬薏米水!我最鐘意檸檬薏米水,好好飲,同埋健康丫麻!




沒有留言:

張貼留言