2015年7月23日 星期四

Time Square Foor Court

下雨天總掛念從前….
今天黎到Times Square 嘅 Food Court合

唔知點解今日FOOD COURT多人到爆! 係咪因為落雨呢? 毒L一個都要搵一陣先搵到位
今天我食咗醉雞餐,諗住快D丫麻,但是都要等左陣先有
嗰餐裡面喺包括,一碗菜飯,湯,醉雞,前菜小食,一杯飲品成為 ,62蚊大大份,夠哂豐富!一嗰男人食一定飽,更何況我呢個弱質女流呢哈哈

我好喜歡食醉雞,係因為我好鍾意花雕嘅味道。呢到嘅醉雞好滑,仲有酒香係已經好入味!!菜飯有啲冧但係都好大碗架! 碗湯係味精湯,不用多說。而呢一個set喺銅鑼灣嚟講,都叫好食得黎算抵架喇!
差啲唔得咗講前菜小食每一次都是拍黃瓜,好好味!因為我愛蒜頭~~~~~ 如果你唔鍾意蒜頭或晏晝有會要開或同見人,咁你就蒜狗掃把啦~~~~



沒有留言:

張貼留言