2015年8月15日 星期六

小王牛肉麵

小王牛肉麵

80後見到朋友仔喺ig post咗張相小王牛肉麵好似好好食咁所以就去咗食個毒L Lunch

今日是星期三食晏時間嚟到銅鑼灣世貿,唔係好多人,我即刻已經有位坐啦,唔需要等位。 [心理有啲不安,唔知會唔會中㐲]

坐低咗之后佢會比張紙你點,我叫左半筋半肉麵依一個係小王既招牌麵。

牛肉炆得好稔唔會黐牙,牛筋口感剛剛好唔會太𣺉,兩樣野都好入味。本來以為湯底淨係濃牛肉湯但是原來有藥材味道的湯,比起淨係牛肉湯更好飲,有啲朋友仔好唔鍾意有藥材味但依一個真係好易入口,感覺好似好補身,不防試下。麵係有粗麵同幼麵,我揀左粗麵對我來講好硬,下次會試吓食幼麵,不過不可提係麵質好滑絕對有水準。

口痕嘅我叫咗個鹽酥雞,上菜時睇落非常乾身,同熱辣辣,炸粉非常薄,食落肉質一啲都唔乾同埋鬆軟,超正!

原來睇睇下小王牛肉麵係米之蓮推介嘅果然有返咁上下。




沒有留言:

張貼留言