2015年8月11日 星期二

Angelina

當80後係瑞士讀書時常常等平機票 (5euro都搭過) 去窮遊一返,80後最鍾愛就是巴黎。

近日我的台南閏蜜到港看看我,我一定要帶佢去我地之前去巴黎既時候,去過CAFE ANGELINA食甜品啦 (佢係甜品愛好者),巴黎ANGELINA 係Rue De Rivoli 個間連COCO CHANEL都成日去架!所以今次呢位閏蜜黎香港搵我,我就同佢一齊係香港呢間ANGELINA食佢最鐘意既甜品。

我地兩個坐係窗邊,一路睇住維港一路歎甜品。
我叫左個Mont Blanc 同凍朱古力,佢就叫左Lemon tarte 同咖啡
個Mont Blanc 講真就有D失望架喇,個底太濕,唔似係巴黎食到既味
栗子蓉呢就係我係香港會一直避免既,因為次次食落去都好似假假地咁有D怪
但ANGELINA真係食得出佢係真栗子整出黎,同埋好滑。但香港比巴黎試過既乾身,我諗應該係天氣既關係或者放係雪櫃太長時間。





朋友既LEMON TARTE 佢就話不過不失啦
唯一唔變既就係杯凍朱古力,夠濃夠滑
希望我地有一日可以一齊去番巴黎果間到食啦

(下面個啲係之前喺巴黎ANGELINA CAFE嘅相)







沒有留言:

張貼留言