2015年3月29日 星期日

Bistro Du Vin



Bistro Du Vin



上個禮拜我呢個80後吃貨就同男朋友去左間法國餐廳撐枱腳,佢就揀左呢間法國餐廳。就係喺西營盤既Bristro Du Vin。我地睇完網上d食評都好期待,個feel 好似好好食咁。不過結果係點,睇埋落去就知。

間野係mtr附近,A出口,行過去都幾近,十分鐘到,唔算難搵。

入到去氣氛唔錯,都係果d西式餐廳配上柔和既燈光。但係D位比較窄。但係張枱既設計非常細心,有兩個勾仔,可以掛起個袋,侍應都好好SERVICE,會主動幫你掛袋。

坐低之後就緊係想飲杯水先,侍應問完我地想要Still Mineral Water,我地揀左普通既水。欣勤既侍應又走埋黎講下d special offer,不過我地就想自己睇下個menu 先。嗌完野食d麵包就黎到,個麵包幾好食,個牛油唔係硬到飛起要你用盡吃奶既力先搽得暈果隻,好SMOOTH既。

我叫左個炒BB魷魚,用左牛油,鹽,胡椒炒啦。咁我唔食西式香芹既,咁咪叫個走芹。個侍應再DOUBLE CONFIRM我,真係要再再講多次,個侍應真係好鬼欣勤。個BB 魷魚食得出係新鮮,不過個賣相就真係麻麻,你望下下面張相,勁似白烚魷魚。同埋估下呢碟野幾錢,睇完張相開估。

茶記樣子的BB魷魚




好開估,呢碟野190蚊。係190!!!!!!!!! 雖然係好食,但係真係貴左D,性價比屬性偏低,你想食都可以叫黎試既,如果你多錢既話。

我男朋友叫左蒜蓉香草蝸牛。間野就有比個夾你夾D蝸牛出黎既,不過痙攣既我地,就唔好意思喇手指唔係好靈活,唔識用呢個夾,最後低低能能咁用手指。呢碟蝸牛好香,用黎配頭先既麵包直頭PERFECT池。所以我地秒速食哂左碟麵包喇。

香噴噴蝸牛


再再再講多次,侍應服務真係好好,好快就收左我地隻碟上MAIN COURSE喇,我地叫左乳豬,本身想叫肚腩位,不過冇哂,咁咪食佢條腿。個皮好脆,但係肉質比起葡式同港式既就乾左D,不過仍然嫩滑,但有少少油膩感。旁邊配上炒酸榔菜,順帶一提,我男朋友係德國人,佢屋企就食開炒酸菜,佢覺得好正宗,好似返左屋企咁。但係可能唔係我岩我口味,我就覺得酸左D。


十八歲卜卜脆


呢個薯蓉上既時候已經凍左,唔係走smooth 既路線,係有好多粗薯仔粒。我個人喜好食smooth,同埋細心既侍應突然唔細心咁忘記左我唔食芹,所以決定隊哂比男朋友食,點知佢都唔食sosad。

粗獷的薯蓉




最後仲有個紅酒燴牛肉面豬登,佢係用法國Le Creuset靚煲上。有蘑菇,紅蘿蔔,香草。我建議一個煲可以兩個人分黎食,一個人食哂佢就太漏喇。碟野既重點係d汁到,紅酒份量岩岩好,唔會話落得太多汁會苦過deedee。塊面豬登炆得好林,膠汁出哂黎。而且我覺得呢個價錢岩岩好,夠哂火候,面豬登亦唔係平既食材,性價比值超高!推介!!


推介之選!




食飽哂,因為附近既枱都係多人gathering 緊,好嘈,同埋唔知做乜野d侍應係結尾既時候黎個大反轉,冇啦啦係隔離個bar到polish d餐具,king king clown clown 咁,做咩….. 因為太嘈,所以決定唔食甜品就走lu



總結:男朋友飲左杯酒,2個人埋單$1012 有d貴 。如果想搵dd既餐廳,呢間就唔係幾岩啦。同埋食完之後同我既期望都差幾遠,冇咩特別我都唔會再去食架喇。同級既法國bristol我會有其他選擇。

http://www.openrice.com/zh/hongkong/restaurant/%E8%A5%BF%E7%92%B0-bistro-du-vin/113510










沒有留言:

張貼留言