2015年3月30日 星期一

恆發雞蛋仔

傳說中恆發雞蛋仔我終於都有機會領會到佢有幾好食。芋頭餡雞蛋仔,超足料,真係不得了。

星期日我由屋企出發,搭小巴落觀塘,見順路就轉個靚彎去食呢個超出名既雞蛋仔。一去到超多人排隊,咁我就乖乖跟住排隊尾啦。一路排一路諗食咩味,佢有好多隻味,有芋頭,紅豆,朱古力,芝麻,芝士。排到咁上下有個哥哥黎問要咩,我超鐘意食芋頭,所以我用左0秒就決定要芋頭,仲有排得咁Q辛苦,緊係試多隻味,就揀芝士啦。


排排排排排排,由我開始排隊果刻,到我拎到餅雞蛋仔,我足足用左半個鐘。普通既雞蛋仔我緊係唔會排咁耐啦肯,痴線咩。但係呢一間既,就算要排咁耐,我都覺得值!



間鋪有一概8個爐左右,你嗌完佢就會即刻整架喇。因為佢超足料,唔會同你慳蛋漿,唔似得有D雞蛋仔個殼入面咩都冇,所以等既時間要耐D。D蛋漿煮左一陣,佢就落餡料喇。個姐姐仲話D芋頭係每日係街市買返黎再整,保證新鮮,唔係現成買返黎。




夾返埋之後,最後仲會係兩邊倒漿封邊,你話,有幾可會咁好同你封邊。

整左3,4分鐘,再等多一兩分鐘,吹吹就食得

超鐘意芋頭既我,第一啖緊係食芋頭啦。嘩一食落去外脆內暖,餡料超豐滿,芋頭仲多過蛋漿,一粒粒咁好有咬口,而且唔會太甜。好有蛋香,真係好好食,唔洗半個鐘我一個人隊哂成餅。



另一餅芝士味呢,我就略嫌唔夠芝士味喇。因為佢係一塊平時夾面飽既芝士FOR一餅,所以唔係好夠分,呢餅我就拎返屋企食喇。


恆發係觀塘地鐵 A1出口, 經裕民坊連住同仁街協和街行上去,行十分鐘到就到喇。







沒有留言:

張貼留言