2015年3月30日 星期一

福元湯圓

福元湯圓


另一間想講講既糖水鋪係福元既芝麻湯圓,係我每次食湯圓一定要去既地方,咁講可能好似好誇,但真係我成世人食過最好食既湯圓,如果有邊個發現有湯圓好食過呢間,歡迎話我知等我去試下。福元係炮台山地鐵站附近,行5分鐘到。

皮薄餡靚


佢有芝麻湯圓同花生湯圓,我鐘意食芝麻多D。佢既湯圓老土D講,皮薄餡靚,咬落去D芝麻餡沖哂出黎。我平時鐘意食凍綠豆沙加熱湯圓,溫度就會岩岩好。值得一提既係佢既綠豆沙係打蓉左既,唔會有豆衣痴牙,同佢冇咩臭草味,食落好FRESH,岩岩好BALANCE 返湯圓既油膩感。


凍綠豆沙加熱湯圓






唔只綠豆沙,佢其他糖水都係生磨,鐘意食滑滑糖水既人就岩哂。

沒有留言:

張貼留言