2015年5月12日 星期二

Foxtail & Broomcorn

今日80後既lunch就去左foxtail! 呢間鋪頭專食麵 。一入到去嘩我以為自己入左間西餐廳!佢既裝修用左好多鏡面,以湖水藍為主色,坐得幾舒服。雖然我入去既時候唔係話好多人,但我諗就算full哂時都應該唔會話坐得迫。




有8-10種麵比你揀,話多唔話,話少唔少咁啦。我今日揀左tokyo 麵。呢個麵底就好似拉麵咁,湯就好似係雞湯。配上溫泉蛋,木耳,芫茜,大蔥,冬菇同埋牛肋骨既料。食出黎感覺唔錯,湯底好清好清,因為佢標榜冇味精!冬菇唔算好多,得幾塊,但係好滑好滑。佢個牛肋骨炆到好淋好淋,但都唔會一咬就散,亦都唔多肥肉係上面。木耳條爽脆。一碗麵70-90蚊左右,份量充足,夠食飽一個男人!




頭先講到以為自己入左西餐廳,原來呢間鋪既老細真係外國人黎!老細係瑞士人!佢就想做亞洲既麵但係又想迎合西式市場,話哂間鋪頭係上環,多d外國人。但我覺得對香港人都係另一種嘗試,試下d唔同既麵!你知啦打工仔食lunch唔係飯就麵架啦!

Foxtail & Broomcorn
上環蘇杭街84號地下



沒有留言:

張貼留言