2015年5月17日 星期日

暌記潮州飯店

因為有個朋友係新蒲崗附近玩槍,佢樓下就有間潮州打冷,叫暌記,咁我地去試下啦!


我地叫左個鹵水大拼盤,但係呢個拼盤又唔可以拼鵝片,但係我地又好想食喎,唯有另嗌啦!





呢個大拼盤值得一讚!因為佢有樣野好正,就係佢既墨魚片喇!佢做到非常爽口,好有味,唔似平時出面唔知食左d咩冇咩味果隻。真係非常非常好食!拼盤入面有鵝腸,紅腸,芽菜,鹵水豆腐同大腸既,每一樣野都好出色!連紅腸都好好食喎竟然!因為佢既精髓就係佢豉油做得非常之好!佢個鹵水就係帶甜,本身我都好鐘意食甜d既汁,所以我覺得好好食!


不過鵝片就麻麻喇,都幾鞋下,雖然佢幾薄,但係食完會有渣,not good not good。



朋友熱烈推介我地食蠔仔粥同炸蠔餅,呢個蠔仔粥好足料,一煲入面有好多蠔仔!加埋d肉碎又真係好好食喎!好鮮味,完全唔洗加胡椒粉。個蠔餅炸得好鬆脆,仍然都係好多蠔仔好足料!不過因為d粉漿吸哂d油,我覺得比較油膩。



最後緊係要整返個菜,叫左蒜頭炒A菜。炒得好好,好有獲氣,條條都會掛到少少清湯。唔會太油同太咸,炒得非常之好食!最後叫左炒沙芋,炒沙芋姐係將糖同一條條既芋頭一齊炒,炒到芋頭熟哂為止。你睇到佢個樣可能會以為佢好甜,但又唔係喎!拎起時面頭d糖會跌哂落去,所以食落就岩岩好!不過食落去好熱,唔小心辣親個嘴,大家食果時要小心d呀!


呢間我覺得係值得推介,佢係馬會附近,去開新蒲岡既就去試下啦!

暌記潮州飯店
新蒲崗康強街32號地下12號舖

沒有留言:

張貼留言